Zeneboo(ti)k

by - 11:37

Szóval, ilyet sem sűrűn láttatok még tőlem, kedves olvasóim, de hát egyszer mindent el kell kezdeni. 💁
Történt ma reggel, hogy nézelődtem itt a friss olvasnivalók között, és megláttam, hogy az egyik általam követett blog kirakott egy zenés témájú bejegyzést. Na, akkor sejthetjük, hogy meg is lettem véve kilóra. Végigolvasom a bejegyzést, s, lám, kihívott valami Leannet. Na mondom, ez biztosan nem én vagyok, mi történik itt, ki az a Leanne, és miért ugyanaz a neve? 😂😂😅Aztán percekkel később kiderült, hogy én vagyok. 😅😅
Egy szó, mint száz, köszönöm a kihívást Annie-nek, aki nem mellesleg csoporttársam, szóval éljenek a dietetikusok! 🙅🙆
(Mellesleg borzalmasan király a blogja, szóval hajrá, egyétek és vegyétek, akarom mondani, nézzétek.)


A választott dalom kicsit/nagyon/kicsit se/eléggé/egyáltalán nem - meglepő módon a Queentől a Bohemian Rhapsody. Mondjuk a film után mit is várunk tőlem... Na, mindegy is, csapjunk bele.

Megjegyzés: A véleményem sok helyen kifejtem, bár lehet, nem kéne... 😅😅 Mindegy is, senki ne vegye magára, ne szívja mellre, meg sehová, én ilyen kákán is csomót kereső, elég éles kritikával rendelkező ember vagyok. Szóval sorry, not sorry 💁

Is this the real life? Is this just fantasy?
Caught in a landslide, no escape from reality


1. Egy könyv, ami tetszett, ugyanakkor nagyon lelombozott

A kis herceg. Te jó ég, a szívem szakadt meg a végén. Én mindig is azt hittem, hogy ez egy nagy, gyerekbarát mese, és hát nagyobbat nem is tévedhettem volna... Szívszorító, és olyan tanulságok vannak benne, pedig nem 300 oldal, csak körülbelül a harmada.

I'm just a poor boy, nobody loves me.
He's just a poor boy from a poor family

2. Egy karakter, akiben magadra ismertél

Emma a Vadvirágok lányaiból, de egyébként fő-fő mellett Lokival az Északi Mitológiából.

Open your eyes,
Look up to the skies and see

3. Kedvenc szürkéskék színű borítód (nem kell elolvasott könyvnek lennie)

Kutakodtam egy darabig, de azonnal beleszerettem.



Because I'm easy come, easy go

4. Egy könyv, amit olvastál, de azóta inkább menekülsz előle

Az egész Twilight-Saga 😂😂😂

I'm just a poor boy, I need no sympathy

5. Egy kedvenc könyv, ami elkergeti a barátaidat (Értsd úgy, hogy megrökönyödnek azon, hogy ezt te ennyire szereted)

Neil Gaiman - Északi Mitológia. De semmi baj, mindenki tudja, hogy megszállott Loki párti/fan/stan/szerelmetes/imádó vagyok.

Oh, mama mia, mama mia (Mama mia, let me go.)
Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me.

6.Egy karakter, akiből eleged lett a könyv végére, mert szerinted mindig csak magával foglalkozott

Szerintem minden harmadik Vörös Pöttyös főhősnőjét berakhatnám ide. 😂😂 De ha már az Alkonyatot letudtuk egyszer, mondok egy másikat: Emma Thomas a nagysikerű Elakadó Lélegzetből. Talán a második részt még olvastam, de utána elegem lett ebből a "divat lett minden megrázó, meredek témát a leggagyibb módon feldolgozni" hullámból, aminek ez a sorozat is egy tökéletesen ékes példája. A nagy nyáltenger mellett elveszlik a mű alapkonfliktusa, de még a családon belüli erőszak jelentőssége is...

Easy come, easy go, will you let me go?
Bismillah! No, we will not let you go. (Let him go!)
Bismillah! We will not let you go. (Let him go!)
Bismillah! We will not let you go. (Let me go!)
Will not let you go. (Let me go!)
Never let you go (Never, never, never, never let me go)

7. Egy karakter, aki alig hozott önálló döntéseket

Ánásztésa, ahogy a csudás magyar szinkron mondja, a Szürke Ötven (gyötrelmes) Árnyalátból

Is this the real life?
Is this just fantasy?
8. Egy könyv, amit a média útján ismertél meg, és szerelem volt első látásra. (TV, internet, újság, stb.)

Bonnie MacBird: Vérében ​a művészet. És lehet, hogy nem Sir Conan Doyle, de egy remekmű (Mondjanak bármit is a molyos értékelők. Én nem értékeltem, látszik...). Ajánlom mindenkinek aki az RDJ féle Sherlock filmeket szerette, mert hasonló figurát hoz.

Any way the wind blows doesn't really matter to me, to me.

9. Egy népszerű könyv a kedvenc műfajodból, ami téged egyáltalán nem érdekel

Mindenki imádja Stephen Kinget, én is, de az Az-t nem. Se filmbe, se könyvbe. Sorry, not sorry 💁

I see a little silhouetto of a man,
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango?
Thunderbolt and lightning,
Very, very frightening me.
(Galileo) Galileo.
(Galileo) Galileo,
Galileo Figaro
Magnifico-o-o-o-o.

10. Egy abszurd borító

Nem szándékozom elolvasni, a fülszöveg alapján nem igazán jött be, de a borító nagyon tetszik. Abszurd, szimbolikus és még esztétikus is.

Kapcsolódó kép

Mama, ooh (any way the wind blows),
I don't wanna die,
I sometimes wish I'd never been born at all.

11. Egy könyv, ami magával sodort végig, de a végén mégsem úgy értetek partra, ahogy azt te szeretted volna

Ibusze Maszudzsi - Fekete eső

Pont tegnap fejeztem be, és van is egy viszonylag hosszú értékelésem róla Molyon, bár lusta vagyok, és nem is tudom értelmesen kifejteni a véleményem. Lényegében a fülszöveg jól átvert, nem azt kaptam, amit szerettem volna. Ó, de még mennyire nem...

Too late, my time has come,
Sends shivers down my spine,
Body's aching all the time.
Goodbye, everybody, I've got to go,
Gotta leave you all behind and face the truth.

12. Egy könyv, amit betegen olvastál

Talán a Rubinvörös ilyen volt, de őszintén, nem emlékszem, és egy csomó olvasásom jelöletlen is. Lehet, volt más is, a fene se tudja már.

So you think you can stone me and spit in my eye?

13. Egy karakter, aki szerinted túlságosan is rámenős volt

Hű, öcsém, itt akkor sorolhatom a férfi főszereplőket, ugye? 😂😂 Edward és Kriszcsön mellett (akik szintén testvérek, mint Bella és Ánásztésa), legyen mondjuk Seth a Szerethetetlen trilógiából, mert a jány, szegény a háta közepére nem kívánta. Ha emlékeim nem csalnak...

Mama, just killed a man,
Put a gun against his head,
Pulled my trigger, now he's dead.

14. Egy karakter, akit egyáltalán nem tudtál sajnálni az író alkotta sorsa miatt

Ez szintén minden harmadik V.P. könyv főhősnőjére ráillik, és annyira de annyira szeretném kedvenc Bella Swan vagy Ánásztésa barátnémat ide írni, de akkor most inkább másik "szívem legmélyebb bugyrából imádott" főhősnő következik, Rentai Renáta az SzJG-ből. Csak egy megjegyzés: Édes lányom, ha eljátszod a néma, toronyba zárt hercegnőt, akkor sajnálatos módon a kiválasztott hímnek fingja nem lesz arról, hogy te netalántán gyöngéd érzelmeket táplálsz kecses, adoniszi lénye iránt.

Tehát most, hogy leoltottam szinte minden létező könyvet és népszerű sorozatot, jöjjenek a kihívottjaim, akik...
Hát nem is tudom.
Talán Gwen, már ha van kedve és ideje
és Lyla
Illetve mindenki más aki ezt olvasta, és tetszett neki. 😊😊

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Jaj, nagyon szépen köszönöm a kihívást, ez egy nagyon érdekes kérdőív :3 Én épp most raktam ki az írói főbűnöset, és épp meg találtalak jelölni benne: https://kisertsukasorsot.blogspot.com/2018/11/bunoztem.html
    Szóval ha van kedved és időd, epedve várom a válaszaidat :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, az írói főbűnös sem semmi, az biztos. :D Érdekes dolgok derülnek majd ki rólam... 😅😅
      És természetes, hogy megcsinálom. :D Ha már sztorit úgyse tudok posztolni... 😅😅

      Törlés

Köszönöm a kommented. Legyen további szép napod. :)