Avengers Book Tag

by - 14:44



Huh, szóval már rég esedékes ezt a tagot megcsinálnom, de eddig annyira el voltam havazva, hogy azt sem tudtam, merre vagyok arccal előre.
A taggelést nagyon szépen köszönöm Gwennek. <3 Nélküle valószínűleg sokkal ritkábban lenne mit olvasni a blogon. :D
Na, akkor vágjunk is bele!

Vasember - Egy könyv, ami megnevettetett
 
Az a helyzet, hogy nem nagyon szoktam vicces könyveket olvasni, egyáltalán olvasni is alig olvasok, talán 4-5 könyvet egy évben, viszont, Neil Gaiman Északi Mitológiájában volt egy sztori, az, amelyikben az isteneknek meg kell nevettetnie azt hiszem, Skadit (most olvastam egy másik Eddát feldolgozó könyvet, ami nem pont úgy van minden, ahogy az ÉM-ben, szóval lehet, hülyeséget mondok). Na most, az, hogy hogyan nevettette meg Loki a jányt... Az nem vicces, inkább fájdalmas. Viszont a fordítás. :'D Hát én azon dőltem a röhögéstől, mert A) nem is ahhoz a testrészéhez lett kötve a madzag B) bármilyen más megnevezése kevésbé lett volna nevetséges, mint az.
A kérdéses mondat(ok):
Aztán a kötél másik végét a saját fütykösére csomózta.
Kézzel megrántotta a kötelet. A kecske felvisított, ahogy a kötél
meghúzta a szakállát, és visszarántott. A kötél megrántotta Loki
nemi szervét. Loki felsikított és megragadta és visszarántotta a
kötelet.
[...] Az istenek felkacagtak. Sosem kellett nekik sok, hogy
nevessenek, de hosszú idő óta ez volt a legjobb móka, amit láttak.
Fogadásokat kötöttek, mi szakad le előbb: a kecske szakálla vagy
Loki heréi.  


Most akkor hova is kötötte azt a kötelet? Csak mert a here és a "fütykös" nem ugyanaz. Tudtommal. De én olyat röhögtem ezen kínomban... Te jó ég...

Amerika Kapitány - Egy könyv pozitív üzenettel
(Lea borzasztóan húzza a száját, mert ismerjük, a pozitív üzenet és a Kapitány nála még csak nem is egy fejezetben szerepelnek) Szóval, pozitív üzenet. Te jó ég, én tényleg rohadt depresszív és vagy nem túl pozitív üzenetű könyveket olvasok...
De akkor legyen mondjuk A kis herceg, csak mert nem is egy, hanem sok pozitív üzenet található benne.


Natasha Romanoff - Egy könyv kick-ass női hőssel

Kick-ass női hős... Megint meg lettem fogva, de Kimberley Freeman: Vadvirágok lányai az egyik örök kedvencem, habár nem valami populáris, mélyenszántó, borzasztó művészi könyv, csak egy egyszerű, romantikus regény. Egyszerű emberekkel, semmi természetfeletti, semmi szuperkém, katona, akármi. Mégis, Beattie Blaxland jutott eszembe először, aki azzal vívta ki a tiszteletem, hogy minden nehézség ellenére meg tudta tartani a tartását, mert és akart igazi nő lenni, egy olyan időben, amikor ez egyáltalán nem volt egyszerű. Mesélhetnék még sokat arról, mért tartom egy borzasztó tiszteletre méltó karakternek, de azt hiszem, sokkal nagyobb élmény és sokkal érdemesebb elolvasni. :)

Sólyomszem - Egy könyv, amit jó lenne, ha többen olvasnának  
 Nos, pont tegnap fejeztem be Joanne M. Harris-től a The ​Gospel of Loki-t. És frankón, tudom, hogy minden skandináv mitológiában kicsit is jártas ember odáig meg vissza van Gaiman Északi Mitológiájáért, de mondok valamit; ez a könyv sokkal nagyobb figyelmet érdemelne. Bizony. Sőt, ez egy egész sorozat, amelyben Loki szemszögéből láthatjuk a dolgokat. Hozzátenném, szerintem sokkal de sokkal jobb munkát végzett a mondák összefűzésével, a karakterábrázolások is ezerszer jobbak, habár az egyetlen hátrány a sok szép szó mellett, hogy egyedül angolul jelent meg, szóval a nyelv nem ismerőinek nem sok lehetősége van elolvasni.

Hulk - Egy könyv, ami feldühít
 Ó, hát ebből egy egész sorozat van, nevén nevezve a gyereket: Szent Johanna Gimi. Komolyan, ez a cringe legteteje számomra, ennél hevesebb érzéseket már semmi sem tud kiváltani belőlem, mert ez volt az első nagy pofára esésem, azóta dissappointed but not suprised vagyok. 
Nem is szaporítanám róla a szót, mert szerintem mind tisztában vagyunk azzal, hogy "jellemhibáim listája hosszú, sok hibát követtem el, ezt mindenki tudja" 

Thor - Egy karakter, akinek csodálom az erejét
 Ó, hát ez... Megint csak nem egyszerű. Most egy kakukktojást jelölnék meg, mert a játék hamarabb volt, mint a könyvek, de választottam nem más, mint Dante a Devil May Cryból. Persze, kissé elfogult vagyok vele, és Beattie Blaxland sokkal inkább megérdemelné ezt a helyet, de őt már előttem egyszer, és azt hiszem, jobb ez így.


Loki - Egy nagy meglepetést okozó csavar
 Most az egyszer repeta; de csak mert borzasztó friss az élmény, és komolyan, engem eléggé meglepett a dolog. A kérdés mű nem más, mint megint csak Joanne M. Harris-től a The ​Gospel of Loki. Mondjuk, igencsak sok dologban meglepetést okozott nekem ez a könyv, kezdve azzal a születésnapi ajándékcsomaggal, amiben hozzám került, és amit innen is hálásan köszönök drága barátnémnak (<3), át a különböző meglepően jó pillanatokig, végezetül pedig a legvégső csavarral bezárva, ami teljesen más fénybe helyezett sok mindent bennem. 

Szóval, ez lett volna az én kis listám, nem jelölök meg senkit, helyette buzdítok arra mindenkit, hogy szabadon vigyétek és terjesszétek az igét. 
Puszi: Lea :)) <3

You May Also Like

0 megjegyzés

Köszönöm a kommented. Legyen további szép napod. :)